Blankettarkiv
Du står her: Handlehjelp

Handlehjelp

Her finner du informasjon om:

  1. Om Blankettkiosken
  2. Personvernerklæring (link til vår personvernerklæring)
  3. Hvordan legger jeg en digital blankett i handlekurven?
  4. Hvordan endrer jeg innholdet i handlekurven?
  5. Handle som 'Registrert' eller 'Uregistrert' kunde?
  6. Hvordan betale og gjennomføre kjøp?
  7. Hva skjer når jeg har gjennomført et kjøp?
  8. Jeg har gjennomført et kjøp, men har ikke mottatt e-post fra Blankettkiosken
  9. Angrerett
  10. Reklamasjon


 

1. Om Blankettkiosken:

Blankettkiosken eies og drives av SignForm AS.

SignForm ble etablert i 1997. Vi har nå over 25 års erfaring med å utvikle og drifte digitale blanketter, dokumenter, maler, og kontrakter.
Vi drifter også https://www.signform.no der vi tilbyr en abonnementsløsning for bedrifter. Vår største kundegruppe på SignForm er advokater.
På Blankettkiosken fokuserer vi mer på å tilby dokumenter, maler og kontrakter til privatpersoner, men vi har også noe innhold for bedrifter.
 

2. Personvernerklæring

Vår personvernerklæring finner du her: Personvernerklæring


3. Hvordan legger jeg en digital blankett i handlekurven?

Velg kategori på venstre side, eller benytt "Søk" til høyre, for å finne den du trenger. Du får mer informasjon om blanketten ved å klikke på tittelen. Velg ”Kjøp” og blanketten legger seg i handlekurven. Handlekurven viser antall blanketter du har kjøpt og total kjøpspris.


4. Hvordan endrer jeg innholdet i handlekurven?

Dersom du ønsker å gjøre endringer i hvilke blanketter som er lagt i handlekurven, velger du ”Til kassen”. Her klikker du "slett" for å fjerne en blankett. Dersom du vil fjerne alle blanketter fra handlekurven, kan du fra hovedsiden velge ”Tøm kurv”.


5. Handle som 'Registrert' eller 'Uregistrert' kunde, valget er ditt.

Når du har lagt et ønsket dokument i handlekurven klikker du på 'Til kassen'. Innholdet i kassen, samt total sum vil da vises.
Under sumfeltene finner du felt for å handle som 'Registrert kunde', hvis du scroller enda litt lenger ned finner du felter for å handle som 'Uregistrert kunde'.


6. Hvordan betale og gjennomføre kjøp?

Når du har valgt ”Til kassen”, vil du bli veiledet videre til betaling. Følg instruksjonene på skjermen. Når betalingsinformasjon er lagt inn og akseptert, vil du få tilgang til blanketten du har kjøpt, per e-post.

Opplever du problemer med å registrere betalingsinformasjon eller gjennomføre betalingen?

Dette kan skyldes at systemene til BankID eller Nets er nede eller at de har problemer. Du kan sjekke status for systemene til BankID og Nets på deres nettsider. Status finner du øverst til venstre på nettsiden til BankID.


7. Hva skjer når jeg har gjennomført et kjøp?

Du får en bekreftelse på skjermen. Deretter sender blankettkiosken.no automatisk en e-post til den e-postadressen du har angitt i bestillingen. E-posten inneholder link til blanketten du har kjøpt. Ved å klikke på linken hentes blanketten. Linken vil fungere i 3 døgn, slik at du kan hente blanketten flere ganger i tilfelle det oppstår problemer med nedlastingen.

Det er viktig at du lagrer en kopi blanketten hvis du ønsker å benytte den flere ganger. Vi sender ikke blanketter på nytt i ettertid.


NB. Hvis du ikke får e-posten med en gang må du kontakte oss.

Da har mailserveren din avvist e-posten fra oss eller lagt den i mappen for søppelpost hos deg, så det hjelper ikke å vente.

NB!. Hvis du benytter en app/program for å lese e-post kan det være at du ikke har tilgang til all søppelpost. Da må du logge deg direkte inn på din e-post konto med en nettleser for å finne e-posten.

Søppelpost i Outlook inneholder f.eks. normalt ikke det samme som mappen for søppelpost som ligger direkte på din e-post konto. Det er derfor viktig at du logger deg på og sjekker søppelpost på nett før du kontakter Blankettkiosken.

Ring oss på 24 15 50 80 eller send e-post så løser vi det snarest.
 

8. Jeg har gjennomført et kjøp, men har ikke mottatt e-post fra Blankettkiosken

Se punkt 7 ovenfor.
 

9. Angrerett

I angrerettloven er det spesifisert at angreretten ikke gjelder avtaler om "levering av digitalt innhold som ikke leveres på et fysisk medium, dersom leveringen er begynt med forbrukerens uttrykkelige samtykke og forbrukeren erkjenner at angreretten dermed går tapt", jf. angrerettloven § 22 bokstav n).

Når du gjennomfører et kjøp på Blankettkiosken får du tilgang til produktet umiddelbart ved at systemet automatisk sender deg en e-post med link til nedlasting av produktet.
Du samtykker til at leveringen påbegynnes umiddelbart og at angreretten bortfaller i henhold til angrerettloven § 22 bokstav n).
 

10. Reklamasjon

Eventuell reklamasjon må være rettet mot blankettkiosken.no innen 14 dager. Reklamasjon kan sendes på e-post til: post@blankettkiosken.no eller ring oss på telefon 24 15 50 80.


 


 

Din handlekurv
Du har ingen varer kurven

Søk
 

Innlogging

Lage nettbutikk løsning

 

Visa / Mastercard

SignForm AS, CJ Hambros plass 5, 0164 Oslo tlf. 24 15 50 80, e-post post@blankettkiosken.no